Botigues de Barcelona

Botigues de Barcelona

Mobles Tatat

Tatat mobiliari i més som una botiga de mobles a Barcelona amb mobles de saló, dormitoris juvenils, mobles de menjador, taules, sofàs i tot el mobiliari per a teletreballar que necessites.

Carrer de Dante Alighieri, 38
08032, Barcelona
934 29 52 66
www.moblestatat.com

Amb 60 anys d'experiència en el sector del moble, som especialistes en el disseny d'espais per als joves de la casa; en solucions per a espais reduïts; i en mobiliari funcional, adaptatiu i progressiu.

Vine a visitar-nos a la nostra botiga de mobles a Horta i explica'ns el que necessites. Posarem fil a l'agulla i crearem una simulació en 3D perquè puguis fer-te una idea real de com quedaran a casa teva els mobles per al saló o el menjador, els mobles per al dormitori o la nova habitació per al bebè.

Si necessites crear i moblar una zona d'estudi o treball, farem el mateix i aconseguirem un espai diferenciat però integrat en la teva llar, amb mobles funcionals per treballar còmode i a gust. No importa que es tracti d'un espai reduït o el teu pressupost sigui ajustat, buscarem i trobarem la millor solució que personalitzarem i ajustarem al que necessites i vols.

A Tatat mobiliari i més col·laborem amb els millors dissenyadors i fabricants de mobiliari del mercat i això ens permet assegurar als nostres clients, a més de mobles de primera qualitat, un ampli ventall de possibilitats en mobles de tots els estils, mobles moderns, mobles contemporanis i mobles tradicionals per a qualsevol llar i necessitat.

Mobla o renova el teu mobiliari a Tatat mobiliari i més i gaudeix de la tranquil·litat de la nostra professionalitat i referència, i dels avantatges del nostre ampli catàleg en el qual, també, trobaràs tots els complements que necessites per completar qualsevol habitació de casa teva.

T'esperem a la nostra botiga de mobles del carrer Dante Alighieri, 38, on, a més, de passejar per la nostra exposició, disposes d'una secció de mobles outlet amb grans descomptes i mateixa qualitat.

Lliurament i finançament disponible.

Altres negocis a la zona

Botigues Destacades

Opinions de Clients

4.4 (17)
Ricardo B.
Hace una semana

Tras unos cuantos vivencias en las tiendas del vecindario donde me enseñaban imágenes de comedores y me proponían la opción 17 sin eso, pero con eso otro y en color madera en lugar de blanco? o la 22 pero más bajita, etc. Creí que no encontraría lo que buscaba, unos cuantos tiendas que busqué por internet brindaron el mismo resultado. Un popular me recomendó esta tienda, me mencionó que ellos comenzaron con la habitación de los niños y acabaron realizando todo el piso. El nombre de la tienda y que su especialidad era el mueble juvenil no me convencía bastante, pero por probar?.Le expuse mis ideas a Cristina y lo primero que logró fue pedirme las medidas del comedor, no de la pared que yo quería amueblar, sino del espacio. Al inicio me resultó algo seca, ya que ponía pegas a mis ideas, pero después me percaté de que todo lo que decía mejoraba mis ideas, estuvimos observando configuraciones y quedamos en que le mandaría las medidas por mail y miraría distintas opciones. Tardó unos días en llamarme y pasamos por la tienda. Nos enseñó unos dibujos en el PC que nos dejaron alucinando. Hicimos algunas ediciones, cambiamos colores, inclusive de las paredes. El valor lo podemos encontrar preciso y la calidad de los muebles increíble, nada que ver con Conforama como dice otro usuario, así que decidimos encargar los muebles. Unos días después pasó Ignasi a tomar medidas, aparentemente siempre lo hacen para evadir inconvenientes. Había uno, cuando medí el radiador no tuve presente el tubo que sale por abajo y no hubiera permitido abrir un cajón. Miró los enchufes, router, home cinema y todos los cacharritos y estuvimos viendo la preferible forma de ubicarlos y pasar los cables. Nuevo dibujo con las pequeñas ediciones y en un mesecito extenso (en el período que nos dijeron) teníamos el mueble en el hogar. Los montadores puntuales y limpios. Nos preguntaban y confirmaban donde queríamos los aparadores, los agujeros pasacables y otros datos. La realidad, muy contentos. Les voy a enviar las medidas del dormitorio.

Jorge M. C.
Hace un año

El trato es personalizado y son muy amables . Mobiliario que se ajusta a tus pretenciones con estilo y de calidad.

Luis D.
Hace un año

he llamado para llevar a cabo una consulta sobre un desarrollador de un dormitorio juvenil la señora me ha atendido fenomenal fué muy divertido y muy amable

Mercedes L.
Hace un año

Buena atención y buen producto, muy aconsejable

Eulalia C.
Hace 4 años

100% Aconsejable !!!Cristina, Ignacio, Toni y resto del conjunto, nos hizo un emprendimiento especial, exquisito, sobre ... que aglutina nuestros deseos, requerimientos e ilusiones con sus concejos y vivencia. Oséa, un emprendimiento con alma !!Muchas gracias !!!

Carregant...
x