Matalasseries Vital-llit
El teu descans es mereix tota l'atenció i a Vital-Llit som especialistes en la venda de matalassos, coixins, canapès, somiers, ... i tots els complements que necessites per deixar de comptar ovelletes quan vas a dormir.
Galeries Comercials Encantsnous, Carrer del Dos de Maig, 225, Passadis A-29
08013, Barcelona
932 47 12 31
www.vital-llit.com
La nostra experiència de més de 150 anys en la venda de matalassos ens ha permès estudiar molt bé totes les necessitats del descans i crear una completa oferta d'articles de matalasseria amb opcions per a tota mena de necessitats i maneres de dormir.
Un matalàs de qualitat i, també, un bon coixí són fonamentals per a un descans reparador i saludable. Una elecció correcta ens ajudarà a prevenir dolors cervicals, lumbars i d'esquena, afavorirà que ens aixequem frescos i de bon humor i tot això repercutirà positivament en la nostra qualitat de vida.
Així d'important és triar un bon matalàs! i a Vital-Llit t'ajudem a crear el teu equip de repòs personalitzat, amb articles de primeres marques i amb la millor garantia de descans. Tenim matalassos de totes les mides, fermeses i materials, matalassos amb diferents embuatats naturals, coixins per dormir de tots els costats, somiers entapissats i articulats, capçals de llit, canapès elevables i la millor roba de llit, agradable al tacte, perquè sempre tinguis somnis feliços.
Tant si has de renovar el teu matalàs o has de comprar un nou per a una altra habitació de casa teva, a Vital-Llit ens esforçarem per oferir-te la millor qualitat i preu. Vine a la nostra botiga de matalassos del carrer Dos de Maig, 225 (A29) en el C. c. Encantsnous de Barcelona o visita la nostra web, on trobaràs i podràs comprar, també, tots els articles del nostre catàleg.
A Vital-Llit trobaràs tot el que necessites per al teu descans!
Altres negocis a la zona
Botigues Destacades
Opinions de Clients
Muy expertos y muy buen trato al cliente. Mucha diversidad de productos, que David como Loli conocen a la perfección. Di con este lugar a través de internet y después de haber visitado más de media docena de tiendas intentando encontrar un colchón. Me decidí a visitarles por las buenas votaciones que tienen y porque vi que vendían colchones de las marcas que más me interesaban.La distribución del colchón estuvo al nivel de todo lo demás. Hace unos cuantos noches que duermo confortablemente. Se convirtieron en mi colchonería de referencia.
Compramos un colchón de matrimonio + canapé y no podríamos haber quedado más contentos. Muy buena relación calidad/precio y un trato al cliente maravilloso, todo muy personalizado y dedicando tiempo para argumentar al cliente todas las inquietudes y prestar un servicio de calidad. Volveremos sin lugar a dudas
Recalamos en esta tienda por las buenas reseñas y no defraudó. Son unos auténticos expertos en la materia. Además de ser súper simpáticos, te asesoran realmente bien en función del precio y las pretenciones que poseas, te dan todas las elecciones probables, todo ello debido a que tienen una gama de productos de muy alta definición. El producto llegó justo a tiempo como prometieron y la calidad es increíble, ¡hacía tiempo que no dormía tan bien!. Cuando me realice falta otro colchón o almohada, no lo dudaré e iré a esta tienda. ¡Todo un acierto!
Compré el colchón aquí y todo especial. Muy amables en el trato, te lo comentan todo realmente bien, cumplen con el período y bien de precio comparando en internet el mismo colchón. O sea que todo espectacular.Sobre el colchón he comprado un Astral Nature, una joya, tenía dolores de espalda al levantarme y la primera noche en el nuevo colchón me he levantado nueva!!, muy contenta con la adquisición. Gracias
Después de ofrecer muchas vueltas, hemos terminado en esta tienda de vecindario. Veníamos intentando encontrar un almoada, y nos hemos encontrado un surtido increíble y una atención personalizada. El gerente, nos ha atendido sin prisas, y con mucha dedicación, oyendo nuestras pretenciones con paciencia y comprensión. Fué todo un hallazgo. Muy contentos, por supuesto, se nota la tradición de colchoneros en su familia, y su buen llevar a cabo.